خانه و آشپزخانه

سرخ کن بدون روغن فیلیپس-مزایا و معایب

0
(0)

سرخ کن فیلیپس که به زندگی و آشپزخانه شما رنگی تازه می دهد و سرخ کن فیلیپس عملکرد فوق العاده ای به همراه دارد.

آیا با کارایی سرخ کن بدون روغن فیلیپس آشنایی دارید؟

 

در این مقاله به بررسی مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن فیلپس می پردازیم تا بتوانیم با خواندن و اشنایی آن ها به صورت راحت تر بتوانیم در مورد خرید آن تصمیم بگیریم.

سرخ کن بدون روغن فیلپس یک وسیله پخت و پز فوق العاده کارآمد است که بر اساس ادعای تولید کنندگان ،غذا را بدون روغن و کالری اماده می کنند اما با این وجود به تردی و خوشمزگی غذا های سرخ شده در روغن هستند. اما سوالی که در این زمینه پیش می آید این است که آیا آن ها واقعا همان گونه که تبلیغ می شوند کارایی دارند، و همچنین عملکرد آن ها در مقایسه با سرخ کن های روغنی، فر ها و مایکروویوها چگونه است.

در حقیقت سرخ کن های بدون روغن فیلپس واقعا عالی هستند، اما آن ها مانند سرخ کن های روغنی در واقع غذا را سرخ نمی کنند بلکه بیشتر به فرهای مینی کانوکشن شباهت دارند که غذای مورد علاقه شما ترد و خوشمزه در مدت زمانی کم اماده می کنند و همچنین کارایی بسیار راحتی دارند.

Philips fryer without oil

مزایای سرخ کن بدون روغن

سرخ کن های فیلیپس بدون روغن مزایای زیادی را به خود اختصاص داده اند که شامل: مصرف روغن کمتری را دارند، شلوغی کمتری دارند، نسبت به سرخ کن روغنی نیازی به پخت و پز دستی ندارند، انرژی کمتری مصرف می کند، سرعت بالاتری نسبت به فر های معمولی دارند همچنین برای گرم کردن غذا شبیه ماکروویو عمل می کند.

معایب سرخ کن بدون روغن

سرخ کن های فیلپس با تمام عملکردهای بینظیرش معایبی نیز دارد: سرخ کن فیلپس اندازه کوچکی دارند به همین دلیل برای خانواده های پر جمعیت زیاد مناسب نیستند، تعدادی از سبزیجات را به طور یکنواخت و همزمان نمی پزند، در آشپزخانه فضای زیادی را به خود می گیرند وبه علاوه مدل های مختلفی از ان ممکن است قیمت بالایی داشته باشند

در ادامه به نحوه عملکرد سرخ کن بدون روغن فیلیپس می پردازیم

عملکرد سرخ کن های بدون روغن فیلیپس به چه صورت است؟

احتمالا با شنیدن نام سرخ کن فکر کنید که برای سرخ کردن غذای مورد نظر خود به روغن زیادی نیاز دارید، اما اینطور نیست و در واقع سرخ کن های فیلیپس با به گردش در آوردن هوای بسیار داغ در محوطه خود، غذای مورد نظر خود را که در آن قرار داده اید بدون مصرف روغن و یا در صورت نیاز با مقدار روغن بسیار کم (یک قاشق غذا خوری )برای شما به صورت ترد و خوشمزه آماده می کنند. درواقع هدف سرخ کن بدون روغن فیلیپس این است که بدون استفاده از روغن غذای سالم تر بدون چربی و کالری کمتر، سبک تر و تازه تر اما به تردی و خوشمزگی سرخ کن های معمولی به شما تحویل دهد. برای انجام این کار هم از گرمای خشک به شکل هوای گرم در گردش استفاده می کند   

سرخ کن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس

برای خرید سرخ کن های بدون روغن فیلپس با عملکرد عالی و کیفیت بالا از از دسته سرخ کن دیدن فرمایید.

 

 

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

4 دیدگاه در “سرخ کن بدون روغن فیلیپس-مزایا و معایب

  1. Eliii گفت:

    سلام مرسییی از محصولات خوبتون????????
    به موقع به دستم رسید ممنونم واقعا♥️

    1. فیصل پوراحمدی گفت:

      سلام
      سلامت باشید

      1. فیصل پوراحمدی گفت:

        سلام مرسی

      2. فیصل پوراحمدی گفت:

        خواهش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *